joi, 12 februarie 2015

Salata colorata, cu piept de pui (pentru cei grabiti)



Aseara, Marius a facut o salata simpla si gustoasa. Mi-am bagat si eu nasul sa vad ce face si-am ajutat la curatit, spalat si taiat legumele.
Nu e mare lucru si se prepara destul de repede. Poti s-o incerci atunci cand ai chef de ceva bun si esti grabit.

Timp de preparare: 1/2 ore
Ingrediente:
- piept de pui
- ciuperci Pleurotus (sau dupa preferinta)
- salata Iceberg
- rosii cherry
- ardei gras
- oua fierte tari (2 - 3, dupa preferinta)
- porumb (optional)
- capere (optional)
- parmezan (sau alt tip de branza preferata)
- masline
- sare, piper
- ulei de masline
- sucul de la 1 limeta
-condiment (noi am folosit un amestec mediteranean)

Mod de preparare:
Pieptul de pui se prajeste la gratar, timp de 4-5 minute, pe fiecare parte. Se scoate si se lasa sa se raceasca. Ciupercile taiate in bucati potrivit de mari se trag la tigaie, in sosul ramas de la pui, timp de 2-3 minute, nu mai mult, fiindca vor lasa multa apa si se va alege nimic de ele.
Se scot si acestea si se lasa sa se raceasca.

Legumele spalate se taie fasii subtiri (ardeiul) sau felii (rosiile). Ouale tari si gratarele de pui intre timp racite, se taie de asemenea, fasii subtiri sau bucati, dupa cum va place.
Salata bine spalata, scursa de apa si bine uscata, se rupe bucati.

Se amsteca toate ingredientele si se adauga maslinele, porumbul, caperele, fulgii de parmezan, condimentele, dupa gust.
Separat se face un dresing din sucul stors de la o limeta si 3-4 linguri de ulei de masline. Se adauga peste salata si se amesteca usor.

Asta-i tot si nu-ti ia mai mult de o jumatate de ora s-o pregatesti.
Poate fi imbogatita cu alte ingrediente, dupa gustul si imaginatia fiecaruia.
Am avut voie sa fac si poze la sfarsit, cand mi-a venit ideea: