duminică, 31 ianuarie 2016

La mulţi ani, "Colƫul de scris"!


Luna aceasta, blogul meu a implinit un an de "viata". E timpul sa-l aniversez intr-un fel sau altul dar si timpul pentru un bilant.
Am inceput sa scriu pe blog din dorinta de a-mi impartasi experientele de viata, bune si rele, dar nu numai. Sunt pasionata de calatorii si am decis sa- mi astern in spatiul acesta virtual amintirile, fara sa stiu daca vor folosi altcuiva decat mie.

Mult timp dupa cea am inceput, am avut senzatia ca ideile si povestile mele se duc undeva in neant, fara ca nimeni in afara mea sa le citeasca. Asa sa fi fost?

Nu stiu daca-i asa sau altfel, dar cert este c-am primit destule incurajari de la prietenii apropiati si de la familie, asa incat se cade sa le multumesc tuturor celor care au facut-o. Si celor care n-au facut-o, dar au inceput sa citeasca ceea ce scriu. Fiindca cu timpul, incet si greu, am inceput sa observ ca blogul e citit.

Nu ma pricep la promovare online si tot mai des ma bate gandul sa apelez la un cunoscator, pentru asta. Vom vedea in ce masura voi face lucrul acesta, deocamdata ma marginesc la a investi in blog pasiunea mea pentru scris, asa cum ma pricep, timpul meu, si de ce nu, renuntarea la intimitate. Caci am ales sa imi expun aici gandurile si sentimentele de multe ori, pentru ca cei care trec prin ceea ce trec eu acum, sa aiba o sursa de informare, mai putin stiintifica dar cu siguranta reala.

Si ca sa n-o lungesc prea mult, la ora bilantului, blogul meu are la ora cand scriu, 211721 afisari de pagina,76 de postari publicate si peste 50 de comentarii. E mult, e putin pentru un an?
Stiu, sunt putine afisari dar totusi nu, fiindca intr-un an, am avut doar 7 luni de activitate propriu zisa pe blog, in celelalte fiind "ocupata", in mare parte, cu partenera mea de zi cu zi, leucemia.

M-am ferit pe cat de mult am putut de facebook - nu ma intrebati de ce - dar in final am constatat intr-adevar ca daca "nu ai facebook, nu existi", asa ca, de putina vreme, mi-am lansat blogul si aici:  https://www.facebook.com/coltuldescris/?ref=hl

Acest lucru a  avut si partea lui buna si dupa cum era de asteptat, mai multe vizualizari.
Pe scurt, sunt multumita si nu prea, fiindca stiu ca se poate mai bine, dar inca nu am experienta necesara pentru asta. Probabil in timp, cu ajutorul lui Dumnezeu, daca lucrurile vor merge bine in viata mea, voi continua sa scriu, aici pe blog, fiindca "scrisul te elibereaza".

Si cum as putea sa sarbatoresc mai bine aniversarea blogului meu de suflet, decat lansand un altul, fara ca macar sa-mi dau seama ca primul implinise deja un an. Va fi tot un blog generalist, cu multe idei, preluate din viata cotidiana si impartasite tuturor celor care vor vrea sa le citeasca, in pauza de cafea si nu numai.

Asadar, La multi ani "Colƫul de scris"! Bun venit "Ora de cafea"!

http://oradecafea.blogspot.ro/

https://www.facebook.com/Ora-de-cafea-1709225105956034/?ref=hl


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu