vineri, 9 ianuarie 2015

"Ciuperca Mica", Sovata - Un loc in care se mananca bine


Ca de fiecare data, inainte de a poposi undeva, caut cat mai multe informatii despre locul respectiv. Asa am gasit niste recenzii pe internet despre restaurantul Ciuperca Mica din Sovata. Apoi am mers pe  site-ul oficial al restaurantului, unde poti gasi informatiile necesare, din pacate doar in limba maghiara. Acum 3 ani cand l-am vizitat noi, site-ul era bilingv, asa incat am priceput si noi despre ce e vorba; intre timp, lucrurile s-au schimbat. Mde...
Cu toate astea insa, voiam niste pareri ale celor care trecusera si eventual mancasera acolo; pacat ca n-am gasit prea multe, fiindca locul intr-adevar merita laudat.

Am trecut pe-acolo in septembrie 2012, pe drum catre Moldova, unde urma sa ne petrecem vacanta.
Voiam de mult timp sa vedem Sovata si in plus, trebuia sa mancam undeva, asa ca ne-am decis pentru Kicsigomba si nu ne-a parut rau deloc.

Restaurantul, micut (dar suficient de incapator) si cochet, se afla pe malul lacului Ursu, deci privelistea e asigurata, daca te decizi sa iei masa pe terasa.

Asa am facut si noi, chiar daca ziua era una racoroasa si nu prea insorita. Oricum, daca ti-e rece, pe scaune sunt niste paturi dragute din fleece, cu care te poti inveli si iata ca ai rezolvat si problema frigului.

Am fost serviti prompt si cu amabilitate de catre doi membri ai personalului, asa ca am fost multumiti de alegerea facuta.

Curatenia pe terasa si din cate am vazut si in local, este desavarsita, iar mancarea este foarte buna. Am servit fiecare cate o ciorba: supa crema de usturoi in chifla si o ciorba de vacuta, apoi doar unul dintre noi a luat inca un fel  (caci celalalt era deja satul) si anume muschiulet de porc cu sos din branzeturi, care arata apetisant si se pare ca si gustul a fost pe masura asteptarilor.

Nu mai retin ce bauturi au fost, dar meniul si preturile le puteti vedea si aprecia pe site-ul lor oficial, dupa cum am spus mai sus.

Fondul muzical a fost discret si placut, zona linistita, am fost multumiti si ne-am spus ca vom reveni acolo cand vom mai trece prin Sovata.