joi, 8 ianuarie 2015

Pensiunea Heidi**, Vartop – Judetul Alba

M-am gandit daca merita sa scriu sau nu despre pensiunea Heidi, din moment ce n-am prea multe de laudat... Pina la urma, mi-am spus ca devreme ce pensiunea are un singur review pe Am Fost Acolo (care a contribuit din plin la inducerea mea in eroare), trebuie sa-mi spun si eu parerea, ca sa echilibrez putin gradul de obiectivitate.
De ce? Pentru ca in celalat review de pe site-ul respectiv, locatia e prezentata ca fiind ceva mirific, iar eu n-am simtit deloc cum c-ar fi asa.

Poza de pe site-ul lor de prezentare site-ul lor de prezentare, a fost celalat lucru care m-a indus in eroare; vazand-o ai impresia ca intr-adevar se afla intr-o poienita inconjurata de brazi, etc.

In realitate, in fata pensiunii este un mic spatiu verde, cu vreo doi brazi si in imediata apropiere sunt drumurile de pamant si piatra care duc la alte pensiuni. Sincer, am avut impresia ca ma aflu pe un maidan.

Am trecut peste asta, spunandu-ne ca sigur iarna altul e peisajul, mai ales ca Vartopul e o statiune de iarna, lumea merge la schi, etc. Vara, e praf peste tot si n-ai ce face in imediata apropiere a pensiunii. Poate doar sa te duci inarmat pentru "gratarit"si sa stai toata ziua sa mananci acolo, ori nu asta a fost scopul nostru.

Oricum, noi ne-am cazat acolo, pentru ca fusesem pe jos la pestera Scarisoarea in ziua respectiva si dupa ce dormeam o noapte la Heidi, urma sa mergem la Groapa Ruginoasa si ghetarul din apropiere de Vartop.

Ne-am intors destul de obositi de la Scarisoara si ne-am spus c-o sa tragem un somn bun pina dimineata dar... n-am avut parte de asta.

In schimb, n-am dormit un ochi in patul asa zis matrimonial, mult prea ingust pentru 2 persoane, in conditiile in care aceste persoane nu sunt corpolente. Fie si asta, ne-am inghesuit, dar ce sa dormi, caci te afundai in salteaua din care arcurile sareau de peste tot si-ti "mangaiau"coastele. Pe scurt, a fost o noapte de chin, in care ne uitam din ora in ora la ceas, asteptand sa se faca dimineata.

Camera este minuscula si trebuie sa sari efectiv peste bagaje ca sa te poti deplasa dintr-o parte in alta.

Baia este ok in raport cu dimensiunile camerei, insa si aici am avut evident o surpriza: lipsa unei perdele la cada de dus. Orice incercare de dus se solda cu inundarea efectiva a baii, toaletei si a tot ce mai era acolo. Pina la urma ne-am "prins"ca pentru un dus reusit, e nevoie sa scoti prosoapele si hartia igienica din baie, urmand a-ti fi aduse din camera dupa terminarea dusului. De asemenea, capacul toaletei trebuia inchis, ca sa nu trebuiasca ulterior sa stergi apa de pe ea. Nu mai vorbesc de aparaia care ramanea pe pardoseala, in urma dusului. In privinta asta cel putin, am avut noroc de o scurgere in pardoseala care functiona bine si apa se scurgea relativ repede.

Trebuie sa mentionez insa, ca asternutul, camera si baia erau curate, ceea ce a mai reparat intrucatva restul problemelor. Macar atat este de laudat.

In concluzie: chiar daca cabana este de 2 stele, nu vad nicio scuza pentru lipsa unei perdele la dus (nu poate fi atat de scumpa, nu?) sau de schimbarea saltelelor atunci cand nu mai sunt in stare corespunzatoare. Altminteri, o sa aveti o multime de turisti cu vanatai la coaste si cel mai probabil nedormiti.

Raportul pret/ calitate nu e ok, stiu ce spun, am mai stat la 2 stele sau la acelasi pret, insa conditiile au fost mai bune. De asemenea, unde am mai fost cazati, am primit si o dovada a platii facute.
Asadar, nu recomand pensiunea pentru un sejur mai mare de 1 noapte; daca nu-si rezolva problemele despre care am spus, devine inconfortabil si neplacut pentru cei care se cazeaza acolo.