miercuri, 7 ianuarie 2015

Padurea de Smarald***, Agapia - Judetul Neamt


O parte a vacantei din toamna anului 2012, am petrecut-o vizitand Moldova. Dupa indelungate cautari pe internet, am optat pentru pensiunea Padurea de Smarald din Agapia, la care urma sa stam 3 nopti, dupa care, ar fi trebuit sa mergem spre nord, in Bucovina, la o alta pensiune pe care o alesesem in acelasi mod.
Am ajuns la Padurea de Smarald intr-o frumoasa dupa amiaza de Septembrie si... nu ne-a mai venit sa plecam de-acolo.
 Dupa o zi si o noapte petrecute aici, ne gandeam deja sa anulam rezervarea din Bucovina, pentru a ramane intreaga saptamana la Padurea de Smarald, ceea ce s-a si intamplat

 Locul are o frumusete aparte si multa liniste. Poate pentru ca eram deja in extra sezon am avut parte de atata liniste; cert este ca noi am avut exact ceea ce am cautat, pe tot timpul sederii noastre aici. Sunt sigura insa, ca daca esti in cautare de distractii, le poti gasi cu usurinta la aceasta pensiune, fiindca proprietarii sunt foarte binevoitori si dornici a fi pe placul tuturor.
Am inchiriat una dintre casute si am fost foarte multumiti de confortul si curatenia acesteia. Data viitoare (caci cu siguranta va fi o data viitoare), vom cauta sa stam intr-una din camerele existente in vila, pentru comparatie.
Nu am mancat la pensiune, dar am avut la dispozitie bucataria perfect utilata pentru a ne descurca cu mesele de fiecare zi. In plus, am calatorit mult, deci nu avea rost sa luam masa la pensiune, fiindca nu aveam un program fix.
Proprietarii si personalul intalnit la pensiune, sunt deosebit de amabili, politicosi si discreti.
Daca sunteti iubitori de animale sau aveti copii, trebuie sa stiti ca pensiunea este "dotata" de asemenea cu un Samoyede siberian, (care a dormit pe pragul nostru in fiecare noapte si care ne insotea  in plimbarile de dimineata prin padurea din spatele pensiunii), precum si cu un pisoi santajist sentimental (vesnic incolacit printre picioarele noastre).
Am petrecut zile deosebite in acest loc, am fost linistiti si incantati de tot ceea ce am gasit aici, unde cu siguranta vom reveni.
Recomandam tuturor aceasta pensiune, precum si minunata zona a Neamtului!





















citeste jurnalul intregii calatorii aici